با وجود اینکه هم در ایران و هم دنیا، پادکست در حال رشده و مخاطبش هر روز بیشتر و بیشتر میشه، ولی تعداد کمی از پادکست‌ها میتونن فارغ از جبران هزینه‌های تولید محتوا، از این مسیر درآمد هم داشته باشند؛ و این موضوع گاهی باعث اُفت کیفیت، یا بلندتر شدنِ فاصله‌ی پخش اپیزودها برای پادکستر میشه!

حمایت مادی، یک موضوع رایج در دنیای پادکسته! پادکست‌ها با اشتیاقِ تبادلِ اطلاعات به وجود میان و معمولاً تا چند سالِ اول، در بهترین حالت، از مجموعه مسیرهای درآمدی(اسپانسر، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، حمایت و . . .)، نهایتاً هزینه‌های تولید محتوا و بازاریابیِ خودشون رو در‌میارن.

حمایت مخاطب، از دیدگاه ما به عنوان تیم کارکسب، دو شاخصه‌ی اصلی داره! اول از همه، برای ما دلگرمی بزرگیه، از این نظر که بدونیم مخاطبمون برای کاری که داریم انجام میدیم، ارزش قائله و حاضره براش، هر قدر هم محدود، هزینه‌ای پرداخت کنه. دومین شاخصه اینه که، این حمایت‌ها در طول زمان جمع میشه و میتونه بخشی از هزینه‌های تولید محتوای ما رو پوشش بده.

نهایتاً پادکست یک رسانه مستقله، همیشه برای مخاطب رایگان بوده و خواهد بود. اگر از کارکسب حمایت مالی می‌کنین، دمتون خیلی گرم! ولی این رو بدونین که حمایت مالی، یک موضوع “کاملا” دل بخواهیه- حتی میزانش هم دل بخواهیه- و ما از هیچ کس انتظار اینکه این کار رو انجام بده، نداریم!

با همه‌ی این توضیحات، اگر هنوز مایل هستین که از ما حمایت کنین، میتونین از طریق لینک زیر، مبلغ مورد نظرتون رو وارد کنین و به درگاه پرداخت ریالی یا ارزی متصل بشین!

لینک صفحه حمایت مالی از پادکست کارکسب

دم همه گرم!
تیم کارکسب

اسپانسر:

اگه به عنوان یک کسب‌وکار، علاقه دارین که اسپانسر کارکسب بشین و پیامتون رو به مخاطب‌های دنیای پادکست برسونین، لطفاً به ما ایمیل بزنین و ما خیلی زود با شما تماس میگیریم. فقط، لطفاً توی ایمیل برامون اسم شرکت یا کسب‌وکارتون رو به همراه وبسایت و شبکه‌های اجتماعیتون ارسال کنین، تا ما بتونیم با شما کمی بیشتر آشنا بشیم!

ایمیل مربوط به اسپانسرشیپِ ما هست:  sponsors@kaarcasb.com